Każdy kto już ma trzecią formę, niech sobie uaktualni statystyki.
Plemię Mroku:
Alfa – 70 pkt +20 do siły
Przyszłe alfy- 65 +20 do siły
Beta – 70 + 10 do siły
Przyszłe bety - 70 + 5 do siły
Szaman – 60 + 5 do inteligencji i siły
Obrońca alf - 65 +10 do siły
Wojownik – 45 pkt + 10 dodatkowych do siły.
Zwiadowca – 45 pkt + 5 dodatkowych do szybkości i siły
Szpieg – 40 pkt + 5 dodatkowych do słuchu, wzroku i siły
Obrońca – 45 pkt + 5 dodatkowych do wytrzymałości i siły
Zabójca – 45 pkt + 5 dodatkowych do siły woli i siły
Wyrocznia – 45 pkt + 5 dodatkowych do inteligencji i siły
Medyk – 45 pkt + 5 dodatkowych do inteligencji i siły
Dyplomata – 45 pkt + 5 dodatkowych do inteligencji i siły
Zielarz – 45 pkt + 5 dodatkowych do zręczności i siły
Opiekun młodych – 45 pkt + 5 dodatkowych do siły woli.
Strażnik - 40 pkt + 10 dodatkowych do siły i +5 słuchu
Zwykły członek - 30 pkt +5 do siły
Plemię Księżyca:
Alfa – 80 pkt +10 do wytrzymałości
Przyszłe alfy - 75 + 10 do wytrzymałości
Beta – 75 + 10 do wytrzymałości
Przyszłe bety - 70 +10 do wytrzymałości
Szaman – 60 + 10 do inteligencji
Obrońca alf - 65 +10 do wytrzymałości
Wojownik – 45 pkt + 5 dodatkowych do siły i wytrzymałości
Zwiadowca – 45 pkt + 5 dodatkowych do szybkości i wytrzymałości
Szpieg – 40 pkt + 5 dodatkowych do słuchu, wzroku i wytrzymałości
Obrońca – 45 pkt + 10 dodatkowych do wytrzymałości.
Zabójca – 45 pkt + 5 dodatkowych do siły woli i zręczności
Wyrocznia – 45 pkt + 10 dodatkowych do inteligencji.
Medyk – 45 pkt + 10 dodatkowych do inteligencji.
Dyplomata – 45 pkt + 5 dodatkowych do inteligencji i siły woli
Zielarz – 45 pkt + 10 dodatkowych do zręczności
Opiekun młodych – 45 pkt + 5 dodatkowych do siły woli i wytrzymałości
Strażnik - 40 pkt + 5 dodatkowych do siły, słuchu i wytrzymałości
Zwykły członek - 30 pkt + 5 do wytrzymałości
Plemię Ognia:
Alfa – 75 + 10 do zręczności i + 5 do szybkości
Przyszłe alfy - 70 + 15 do zręczności
Beta – 70 + 10 do szybkości i +5 do zręczności
Przyszłe bety - 65 + 15 do zręczności
Szaman – 60 + 5 do inteligencji i zręczności
Obrońca alf - 65 +5 do szybkości
Wojownik – 40 pkt + 5 dodatkowych do siły i zręczności
Zwiadowca – 40 pkt + 10 dodatkowych do szybkości.
Szpieg – 35 pkt + 5 dodatkowych do słuchu, wzroku, zręczności i szybkości
Obrońca – 40 pkt + 5 dodatkowych do wytrzymałości i + 10 do zręczności
Zabójca – 45 pkt + 5 dodatkowych do siły woli + 5 do szybkości
Wyrocznia – 45 pkt + 5 dodatkowych do inteligencji.
Medyk – 45 pkt + 5 dodatkowych do inteligencji.
Dyplomata – 45 pkt + 10 dodatkowych do inteligencji.
Zielarz – 45 pkt + 10 dodatkowych do zręczności.
Opiekun młodych – 45 pkt + 5 dodatkowych do siły woli.
Strażnik - 35 pkt + 5 dodatkowych do siły, słuchu, zręczności i szybkości
Zwykły członek - 35 pkt