Części stworzeni (nie wiem jak to nazwać)
Czółki meduz -10 srebrnych monet.
Ramiona meduz są zabójczą bronią nawet po odcięci
mogą służyć jako składnik do trucizn lub trucizna sama w sobie.
Posiadane sztuki: 10 sztuk
Możliwość użycia: jedna sztuka jeden raz.
Pióra rybołowa-10 srebrnych monet.
Te wodo odporne pióra służą jako pomoc przy nurkowaniu.
Możliwość użycia: Nieskończenie chyba że się spali lub gdzieś zagnie.
Posiadane sztuki: 10 sztuk
Szkarłatna woda- 7 srebrnych monet.
Krew ryb po wypiciu powoduje 10 minutowe zamianę płuc
na skrzela. Niektórzy mówią również że przynoszą szczęście
w czasie połowów.
Posiadane sztuki: 10 sztuk
Możliwość użycia: jedna sztuka jeden raz.
Pajęcza sieć- 20 srebrnych monet
W indiańskich legendach na sieci pająka połączonej z gliną
przyniesiono kawałek słońca. Jedyna pewną prawdą w tej
legendzie jest to że pajęcza nić jest odporna na ogień w
raz z tym który się nią owianie.
Możliwość użycia: jedna sztuka jeden raz.
Posiadane sztuki: 10 sztuk
Sierść białego tygrysa-25 srebrnych monet.
Sierść ta przyłożona do ukąszenia lub zatrucia
powoduje ulgę i neutralizuje truciznę.
Możliwość użycia: jedna sztuka jeden raz.
Posiadane sztuki: 10 sztuk
Łuska ognistego wiwerna- 25 srebrnych monet
Łuska w. jest z reguły nie do zdobycia dla zwykłej istoty
jedynie nieliczni wiedzą gdzie wiwerny zrzucają łuski.
Łuska ta świeci w ciemności i czyni swego właściciela
odpornym na ogień.
Możliwość użycia: Bo obronie właściciela przed ogniem niszczy się,
może świecić w nieskończoność.
Posiadane sztuki: 10 sztuk
Łuska czarnego wiwierna- 25 srebrnych monet.
Ugryzienia są 2 razy silniejsze podczas jednej walki.
Możliwość użycia: jedna sztuka jeden raz.
Posiadane sztuki: 10 sztuk
Pióro białej wrony- 30 srebrnych monet.
Po przyłożeniu leczy śmiertelne rany, automatycznie
leczy również swego wściela.
Możliwość użycia: jedna sztuka jeden raz.
Posiadane sztuki: 10 sztuk
Róg jelenia- 15 srebrnych monet.
Wyostrza słuch o 2 punkty. Nie boją się nas wszelkiego rodzaju rogacze.
Możliwość użycia: Nieskończenie chyba że się spali lub gdzieś zagnie.
Posiadane sztuki: 9 sztuk
Bawole kopyto- 11 srebrnych monet.
Z reguły przedmiot ozdobny lecz dobry szewc może stworzyć z
nich buty nie zapadające się w błocie.
Posiadane sztuki: 10 sztuk
Ogon geparda- 15 srebrnych monet
Zwiększa prędkość o 2 punkty.
Możliwość użycia: Nieskończenie chyba że się spali lub gdzieś zagnie.
Posiadane sztuki: 9 sztuk
Motyle skrzydła-10 srebrnych monet.
Pozwala zmienić kolor sierści lub włosów.
Możliwość użycia: jedyna sztuka jeden raz.
Posiadane sztuki: 29 sztuk
Kły fioletowego rysia - 25 srebrnych monet
Dodaje 2 punkty to siły.
Możliwość użycia: Nieskończenie chyba że się spali lub gdzieś zagnie.
Posiadane sztuki: 8 sztuk
Mózg sroki - 15 srebrnych monet.
Dodaje 2 punkty inteligencji
Możliwość użycia: Nieskończenie chyba że się spali lub gdzieś zagnie.
Posiadane sztuki: 9 sztuk
Serce Smoka
Dodaje 5 punkty żywotności.
Możliwość użycia: Nieskończenie chyba że się spali lub gdzieś zagnie.
Posiadane sztuki: 4 sztuki
Przedmioty magiczne
Niebieska gałąź-50 srebrnych monet
Ten dziwny przedmiot po potarciu liści wydziela odór zdolny usypiać.
Możliwość użycia: Jest nieskończony lecz bardzo delikatny i łatwo się niszczy.
Wymagania: żadne, chyba że nie posiada się rąk.
Posiadane sztuki: 2 sztuk
Srebrny pierścień- 75 srebrnych monet.
Istota o niewyczulonych zmysłach tego nie odczuje lecz ten pierścień posiada ogromne zasoby magii.
Odpowiednia siła woli wyzwoli srebrne nitki które oplotą przeciwnika.
Możliwości użycia: Nieskończony topi się z zetknięciem z ogniem.
Wymagania: Siła woli 3
Posiadane sztuki: 1 sztuka