Autor Wątek: Straganowa Watriss  (Przeczytany 3183 razy)

Watriss

  • Włóczęgi
  • Zaawansowany użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 1009
  • Reputacja +2/-15
    • Zobacz profil
  • Monety: *Ileś Łuski: 2 niebieskie
Straganowa Watriss
« dnia: Lipiec 30, 2014, 22:09:17 »
Części stworzeni (nie wiem jak to nazwać)
Czółki meduz -10 srebrnych monet.
 Ramiona meduz są zabójczą bronią nawet po odcięci
 mogą służyć jako składnik do trucizn lub trucizna sama w sobie.
 Posiadane sztuki: 10 sztuk
 Możliwość użycia: jedna sztuka jeden raz.
Pióra rybołowa-10 srebrnych monet.
 Te wodo odporne pióra służą jako pomoc przy nurkowaniu.
 Możliwość użycia: Nieskończenie chyba że się spali lub gdzieś zagnie.
  Posiadane sztuki: 10 sztuk
Szkarłatna woda- 7 srebrnych monet.
 Krew ryb po wypiciu powoduje 10 minutowe zamianę płuc
 na skrzela. Niektórzy mówią również że przynoszą szczęście
 w czasie połowów.
 Posiadane sztuki: 10 sztuk
 Możliwość użycia: jedna sztuka jeden raz.
Pajęcza sieć-  20 srebrnych monet
 W indiańskich legendach na sieci pająka połączonej z gliną
 przyniesiono kawałek słońca. Jedyna pewną prawdą w tej
 legendzie jest to że pajęcza nić jest odporna na ogień w
 raz z tym który się nią owianie.
 Możliwość użycia: jedna sztuka jeden raz.
 Posiadane sztuki: 10 sztuk
Sierść białego tygrysa-25 srebrnych monet.
 Sierść ta przyłożona do ukąszenia lub zatrucia
 powoduje ulgę i neutralizuje truciznę.
 Możliwość użycia: jedna sztuka jeden raz.
 Posiadane sztuki: 10 sztuk
Łuska ognistego wiwerna- 25 srebrnych monet
 Łuska w. jest z reguły nie do zdobycia dla zwykłej istoty
 jedynie nieliczni wiedzą gdzie wiwerny zrzucają łuski.
 Łuska ta świeci w ciemności i czyni swego właściciela
 odpornym na ogień.
 Możliwość użycia: Bo obronie właściciela przed ogniem niszczy się,
 może świecić w nieskończoność.
 Posiadane sztuki: 10 sztuk
Łuska czarnego wiwierna- 25 srebrnych monet.
 Ugryzienia są  2 razy silniejsze podczas jednej walki.
 Możliwość użycia: jedna sztuka jeden raz.
 Posiadane sztuki: 10 sztuk
Pióro białej wrony- 30 srebrnych monet.
 Po przyłożeniu leczy śmiertelne rany, automatycznie
 leczy również swego wściela.
 Możliwość użycia: jedna sztuka jeden raz.
 Posiadane sztuki: 10 sztuk
Róg jelenia- 15 srebrnych monet.
 Wyostrza słuch o 2 punkty. Nie boją się nas wszelkiego rodzaju rogacze.
 Możliwość użycia: Nieskończenie chyba że się spali lub gdzieś zagnie.
 Posiadane sztuki: 9 sztuk
Bawole kopyto- 11 srebrnych monet.
  Z reguły przedmiot ozdobny lecz dobry szewc może stworzyć z
  nich buty nie zapadające się w błocie.
 Posiadane sztuki: 10 sztuk
Ogon geparda- 15 srebrnych monet
  Zwiększa prędkość o 2 punkty.
 Możliwość użycia: Nieskończenie chyba że się spali lub gdzieś zagnie.
  Posiadane sztuki: 9 sztuk
Motyle skrzydła-10 srebrnych monet.
  Pozwala zmienić kolor sierści lub włosów.
 Możliwość użycia: jedyna sztuka jeden raz.
 Posiadane sztuki: 29 sztuk
Kły fioletowego rysia - 25 srebrnych monet
Dodaje 2 punkty to siły.
Możliwość użycia: Nieskończenie chyba że się spali lub gdzieś zagnie.
 Posiadane sztuki: 8 sztuk
Mózg sroki - 15 srebrnych monet.
Dodaje 2 punkty inteligencji
 Możliwość użycia: Nieskończenie chyba że się spali lub gdzieś zagnie.
 Posiadane sztuki: 9 sztuk
Serce Smoka
 Dodaje 5 punkty żywotności.
 Możliwość użycia: Nieskończenie chyba że się spali lub gdzieś zagnie.
 Posiadane sztuki: 4 sztuki

Przedmioty magiczne
Niebieska gałąź-50 srebrnych monet
Ten dziwny przedmiot po potarciu liści wydziela odór zdolny usypiać.
 Możliwość użycia: Jest nieskończony lecz bardzo delikatny i łatwo się niszczy.
 Wymagania: żadne, chyba że nie posiada się rąk.
 Posiadane sztuki: 2 sztuk
Srebrny pierścień- 75 srebrnych monet.
Istota o niewyczulonych zmysłach tego nie odczuje lecz ten pierścień posiada ogromne zasoby magii.
Odpowiednia siła woli wyzwoli srebrne nitki które oplotą przeciwnika.
 Możliwości użycia: Nieskończony topi się z zetknięciem z ogniem.
 Wymagania: Siła woli 3
 Posiadane sztuki: 1 sztuka

 
 
« Ostatnia zmiana: Październik 03, 2014, 21:30:12 wysłana przez Watriss »
Wilk pierwsza osobowość
Siła 3 +2
Wytrzymałość: 5
Szybkość: 4 +2
Zręczność: 6
Inteligencja: 4
Siła Woli: 4
Wzrok: 1
Słuch: 7 +2
Węch: 1
Suma: 35 +6
Wilk druga osobowości
Siła 4,5 +2
Wytrzymałość: 8
Szybkość: 7 +2
Zręczność: 7
Inteligencja: 2
Siła Woli: 1
Wzrok: 0,5
Słuch: 3 +2
Węch: 2
Suma: 35+6

Evora

  • Gość
Odp: Watriss
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 30, 2014, 22:12:49 »

----
 Wat, mogłabyś zmienić nazwę na coś w stylu: "Stragan Watriss"? No i na początek dodać co to za stragan. Wszystko co tu zamieszczasz i proces sprzedaży dzieje się w fabule.

Watriss

  • Włóczęgi
  • Zaawansowany użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 1009
  • Reputacja +2/-15
    • Zobacz profil
  • Monety: *Ileś Łuski: 2 niebieskie
Odp: Watriss
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 30, 2014, 22:17:08 »

-------
Nazwę mogę zmienić tylko nie wiem co mam napisać co to jest podworowe wyrzutki części istot?
I jeszcze jedno pytanie jak ja mam kupować od samej siebie xd 
Wilk pierwsza osobowość
Siła 3 +2
Wytrzymałość: 5
Szybkość: 4 +2
Zręczność: 6
Inteligencja: 4
Siła Woli: 4
Wzrok: 1
Słuch: 7 +2
Węch: 1
Suma: 35 +6
Wilk druga osobowości
Siła 4,5 +2
Wytrzymałość: 8
Szybkość: 7 +2
Zręczność: 7
Inteligencja: 2
Siła Woli: 1
Wzrok: 0,5
Słuch: 3 +2
Węch: 2
Suma: 35+6

Evora

  • Gość
Odp: Watriss
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 30, 2014, 22:26:34 »

----
 Nie możesz kupować sama od siebie. Gdy chcesz coś mieć to po prostu bierzesz z zaopatrzenia.
 Musisz jeszcze dodać ile posiadasz danych przedmiotów, bo przecież nie masz ich nieskończoność i będziesz musiała je uzupełniać.
 Przedmioty Pochodzące od Zwierząt? Części Anatomiczne Potworów?

Watriss

  • Włóczęgi
  • Zaawansowany użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 1009
  • Reputacja +2/-15
    • Zobacz profil
  • Monety: *Ileś Łuski: 2 niebieskie
Odp: Straganowa Watriss
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 30, 2014, 22:29:28 »

-----
Co do części anatomicznych dam do zastanowienia Flemmy ona jest mądrzejsza. Jak mi powiesz gdzie mam je uzupełniać to napisze ile ich mam. Czyli że od siebie mogę brać za darmo? 
Wilk pierwsza osobowość
Siła 3 +2
Wytrzymałość: 5
Szybkość: 4 +2
Zręczność: 6
Inteligencja: 4
Siła Woli: 4
Wzrok: 1
Słuch: 7 +2
Węch: 1
Suma: 35 +6
Wilk druga osobowości
Siła 4,5 +2
Wytrzymałość: 8
Szybkość: 7 +2
Zręczność: 7
Inteligencja: 2
Siła Woli: 1
Wzrok: 0,5
Słuch: 3 +2
Węch: 2
Suma: 35+6

Evora

  • Gość
Odp: Straganowa Watriss
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 30, 2014, 22:31:41 »

---
 Napisz po opisie każdego przedmiotu w osobnej linijce. Dla siebie możesz brać za darmo. Przecież sama zbierasz towar prawda?

Watriss

  • Włóczęgi
  • Zaawansowany użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 1009
  • Reputacja +2/-15
    • Zobacz profil
  • Monety: *Ileś Łuski: 2 niebieskie
Odp: Straganowa Watriss
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 30, 2014, 22:33:20 »


--------------------
Dobra teraz pytanie dnia i nocy kto zabrał mój kisiel z mózgu?
Pytanie podrzędne dnia i nocy skąd mam brać sobie rzeczy?
Wilk pierwsza osobowość
Siła 3 +2
Wytrzymałość: 5
Szybkość: 4 +2
Zręczność: 6
Inteligencja: 4
Siła Woli: 4
Wzrok: 1
Słuch: 7 +2
Węch: 1
Suma: 35 +6
Wilk druga osobowości
Siła 4,5 +2
Wytrzymałość: 8
Szybkość: 7 +2
Zręczność: 7
Inteligencja: 2
Siła Woli: 1
Wzrok: 0,5
Słuch: 3 +2
Węch: 2
Suma: 35+6

Evora

  • Gość
Odp: Straganowa Watriss
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 30, 2014, 22:35:07 »

-----
 Normalnie. Będziesz polować. Nie musisz opisywać całego polowania.

Watriss

  • Włóczęgi
  • Zaawansowany użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 1009
  • Reputacja +2/-15
    • Zobacz profil
  • Monety: *Ileś Łuski: 2 niebieskie
Odp: Straganowa Watriss
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 30, 2014, 22:36:15 »


------
Mam napisać na przykład na plaży poszła na polowanie?
Wilk pierwsza osobowość
Siła 3 +2
Wytrzymałość: 5
Szybkość: 4 +2
Zręczność: 6
Inteligencja: 4
Siła Woli: 4
Wzrok: 1
Słuch: 7 +2
Węch: 1
Suma: 35 +6
Wilk druga osobowości
Siła 4,5 +2
Wytrzymałość: 8
Szybkość: 7 +2
Zręczność: 7
Inteligencja: 2
Siła Woli: 1
Wzrok: 0,5
Słuch: 3 +2
Węch: 2
Suma: 35+6

Evora

  • Gość
Odp: Straganowa Watriss
« Odpowiedź #9 dnia: Lipiec 30, 2014, 22:39:09 »

-----
 Nie na plaży piszesz, że spędziła kilka godzin na polowaniu, zebrała ileś tam, czegoś tam i wyszła.

Watriss

  • Włóczęgi
  • Zaawansowany użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 1009
  • Reputacja +2/-15
    • Zobacz profil
  • Monety: *Ileś Łuski: 2 niebieskie
Odp: Straganowa Watriss
« Odpowiedź #10 dnia: Lipiec 30, 2014, 22:40:15 »


------
Ok
Wilk pierwsza osobowość
Siła 3 +2
Wytrzymałość: 5
Szybkość: 4 +2
Zręczność: 6
Inteligencja: 4
Siła Woli: 4
Wzrok: 1
Słuch: 7 +2
Węch: 1
Suma: 35 +6
Wilk druga osobowości
Siła 4,5 +2
Wytrzymałość: 8
Szybkość: 7 +2
Zręczność: 7
Inteligencja: 2
Siła Woli: 1
Wzrok: 0,5
Słuch: 3 +2
Węch: 2
Suma: 35+6

Amber

  • Moderator Globalny
  • Aktywny użytkownik
  • ***************
  • Wiadomości: 427
  • Reputacja +2/-0
    • Zobacz profil
  • Monety: 595
Odp: Straganowa Watriss
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpień 12, 2014, 22:42:34 »
Weszła i rozejrzała się. Po krótkiej chwili wzięła motyle skrzydła, kieł fioletowego rysia i mózg sroki. Zostawiła 50 monet.
~~~


Jako wilk~

Klik


~~~

Jako grizzly~

Klik


~~~

Wilk  

Siła 15 + 2 [kły rysia]
Wytrzymałość: 17
Szybkość: 6
Zręczność: 9
Inteligencja: 12 + 2 [mózg sroki]
Siła Woli: 6
Wzrok: 6
Słuch: 7
Węch: 6
Suma: 85 + 4

~~~

Ludź.

Siła 6 + 2 [kły rysia]
Wytrzymałość: 7
Szybkość: 6
Zręczność: 8
Inteligencja: 6 + 2 [mózg sroki]
Siła Woli: 6
Wzrok: 6
Słuch: 6
Węch: 6
Suma: 55 + 4


~~~

Misiek

Siła 20 + 2 [kły rysia]
Wytrzymałość: 16
Szybkość: 9
Zręczność: 6
Inteligencja: 13 + 2 [mózg sroki]
Siła Woli: 10
Wzrok: 6
Słuch: 6
Węch: 6
Suma: 90 + 4.


~~~

Moce

1. Żywioł cienia.
2. Żywioł ziemi.
3. Niewidzialność.
4. Władza nad czasem.
5. Zadawanie bólu i paraliżowanie poprzez umysł (na czas 4 postów)

~~~


Towarzysz:

Gatunek - smoczeł.
Imię - Lilly
Płeć - samica
Wygląd - Klik

Watriss

  • Włóczęgi
  • Zaawansowany użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 1009
  • Reputacja +2/-15
    • Zobacz profil
  • Monety: *Ileś Łuski: 2 niebieskie
Odp: Straganowa Watriss
« Odpowiedź #12 dnia: Wrzesień 14, 2014, 20:27:10 »
Podeszła do straganu. Najpierw sprawdziła ilość wszystkich przedmiotów następnie przeliczyła pieniądze. Gdy przebudziła się z transu feniksa nie było znalazła jednak po dokładnym przeszukaniu gniazd kilka ciekawych przedmiotów.
-2 łuski wiwerna (ognistego)
-3 ogony geparda
-2 niebieskie gałęzie
-1 srebrny pierścionek
Zabrała się za sprawdzanie użyteczności przedmiotów.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 14, 2014, 20:35:54 wysłana przez Watriss »
Wilk pierwsza osobowość
Siła 3 +2
Wytrzymałość: 5
Szybkość: 4 +2
Zręczność: 6
Inteligencja: 4
Siła Woli: 4
Wzrok: 1
Słuch: 7 +2
Węch: 1
Suma: 35 +6
Wilk druga osobowości
Siła 4,5 +2
Wytrzymałość: 8
Szybkość: 7 +2
Zręczność: 7
Inteligencja: 2
Siła Woli: 1
Wzrok: 0,5
Słuch: 3 +2
Węch: 2
Suma: 35+6

 

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
pomorska plastycy playyourstories kalinowatyper facetzjajami