Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Forum SMF zostało uruchomione!
Strona główna
Pomoc
Szukaj
Zaloguj się
Rejestracja
Nedrith...
»
Dzikie Ziemie
»
Równina
»
Równina
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony:
1
2
[
3
]
4
5
...
9
Autor
Wątek: Równina (Przeczytany 14755 razy)
Watriss
Włóczęgi
Zaawansowany użytkownik
Wiadomości: 1009
Reputacja +2/-15
Monety: *Ileś Łuski: 2 niebieskie
Odp: Równina
«
Odpowiedź #30 dnia:
Lipiec 22, 2014, 14:46:31 »
Poczuła jak całe ciało wrze, jak oczy pragną widoku krwi i ...
Zapisane
Wilk pierwsza osobowość
Siła
3 +2
Wytrzymałość:
5
Szybkość:
4 +2
Zręczność:
6
Inteligencja:
4
Siła Woli:
4
Wzrok:
1
Słuch:
7 +2
Węch:
1
Suma:
35 +6
Wilk druga osobowości
Siła
4,5 +2
Wytrzymałość:
8
Szybkość:
7 +2
Zręczność:
7
Inteligencja:
2
Siła Woli:
1
Wzrok:
0,5
Słuch:
3 +2
Węch:
2
Suma:
35+6
Mordren
Szpieg Plemienia Mroku
Nowy użytkownik
Wiadomości: 34
Reputacja +0/-0
Monety: 1
Odp: Równina
«
Odpowiedź #31 dnia:
Lipiec 22, 2014, 14:47:54 »
-Nie mów do niej kotku bo będziesz miał niezłe problemy.- Doskonale znał oczy Watriss te pragnęły zabić choć wyglądały spokojnie.
Zapisane
Vircassis
Obrońca Alf w Plemieniu Mroku
Aktywny użytkownik
Wiadomości: 484
Reputacja +1/-0
żeluś żelusiowy żelek żelowy
Monety: 700 >:D
Odp: Równina
«
Odpowiedź #32 dnia:
Lipiec 22, 2014, 14:50:18 »
W głębi duszy cieszył się, że ta wadera jest tak łatwa do rozdrażnienia. Gdy kolejny raz zawiał wiatr wyczuł kolejnego obcego ukrytego gdzieś niedaleko.
Zapisane
HisVoice
Rzeczy przy sobie:
fajki xd
-
Obecnie jako:
Wilkeł :I
KP
Staty
Jako wilk:
*
Jako niedźwiedź:
*
Moc:
- Zadawanie bólu poprzez umysł.
- Władza nad czasem.
- Żywioł cienia.
Watriss
Włóczęgi
Zaawansowany użytkownik
Wiadomości: 1009
Reputacja +2/-15
Monety: *Ileś Łuski: 2 niebieskie
Odp: Równina
«
Odpowiedź #33 dnia:
Lipiec 22, 2014, 14:51:02 »
Przegryzła wargę tego można było się spodziewać po odwiedzinach na terenach Mroku.
-Odwiedziłam twój tern tylko na chwile czemu zawsze wchodzisz mi w drogę!-krzyknęła, słysząc cichy głos Mordena
Zapisane
Wilk pierwsza osobowość
Siła
3 +2
Wytrzymałość:
5
Szybkość:
4 +2
Zręczność:
6
Inteligencja:
4
Siła Woli:
4
Wzrok:
1
Słuch:
7 +2
Węch:
1
Suma:
35 +6
Wilk druga osobowości
Siła
4,5 +2
Wytrzymałość:
8
Szybkość:
7 +2
Zręczność:
7
Inteligencja:
2
Siła Woli:
1
Wzrok:
0,5
Słuch:
3 +2
Węch:
2
Suma:
35+6
Vircassis
Obrońca Alf w Plemieniu Mroku
Aktywny użytkownik
Wiadomości: 484
Reputacja +1/-0
żeluś żelusiowy żelek żelowy
Monety: 700 >:D
Odp: Równina
«
Odpowiedź #34 dnia:
Lipiec 22, 2014, 14:54:04 »
- Hmm? Więc jeszcze ktoś tutaj jest? - udawał, że nie wyczuł obcego - kim on jest? - zachichotał.
Zapisane
HisVoice
Rzeczy przy sobie:
fajki xd
-
Obecnie jako:
Wilkeł :I
KP
Staty
Jako wilk:
*
Jako niedźwiedź:
*
Moc:
- Zadawanie bólu poprzez umysł.
- Władza nad czasem.
- Żywioł cienia.
Watriss
Włóczęgi
Zaawansowany użytkownik
Wiadomości: 1009
Reputacja +2/-15
Monety: *Ileś Łuski: 2 niebieskie
Odp: Równina
«
Odpowiedź #35 dnia:
Lipiec 22, 2014, 14:56:41 »
Nie odpowiadała patrzała na wilka w krzakach. Pragnęła go zadusić.
Zapisane
Wilk pierwsza osobowość
Siła
3 +2
Wytrzymałość:
5
Szybkość:
4 +2
Zręczność:
6
Inteligencja:
4
Siła Woli:
4
Wzrok:
1
Słuch:
7 +2
Węch:
1
Suma:
35 +6
Wilk druga osobowości
Siła
4,5 +2
Wytrzymałość:
8
Szybkość:
7 +2
Zręczność:
7
Inteligencja:
2
Siła Woli:
1
Wzrok:
0,5
Słuch:
3 +2
Węch:
2
Suma:
35+6
Mordren
Szpieg Plemienia Mroku
Nowy użytkownik
Wiadomości: 34
Reputacja +0/-0
Monety: 1
Odp: Równina
«
Odpowiedź #36 dnia:
Lipiec 22, 2014, 14:58:43 »
-Watriss odwiedzanie terenów Mroku to niezbyt dobry pomysł z twoim obecnym stanem-wyszedł z krzaków- Morden Mrok szpieg.
Zapisane
Vircassis
Obrońca Alf w Plemieniu Mroku
Aktywny użytkownik
Wiadomości: 484
Reputacja +1/-0
żeluś żelusiowy żelek żelowy
Monety: 700 >:D
Odp: Równina
«
Odpowiedź #37 dnia:
Lipiec 22, 2014, 15:01:11 »
Vircassis spojrzał w tamtą stronę co Watriss.
- O też jesteś z Mroku? - udawał ucieszenie - i znacie się? O jak słodko - udawał nic niewiedzącego jak najlepiej się to dało.
Zapisane
HisVoice
Rzeczy przy sobie:
fajki xd
-
Obecnie jako:
Wilkeł :I
KP
Staty
Jako wilk:
*
Jako niedźwiedź:
*
Moc:
- Zadawanie bólu poprzez umysł.
- Władza nad czasem.
- Żywioł cienia.
Watriss
Włóczęgi
Zaawansowany użytkownik
Wiadomości: 1009
Reputacja +2/-15
Monety: *Ileś Łuski: 2 niebieskie
Odp: Równina
«
Odpowiedź #38 dnia:
Lipiec 22, 2014, 15:03:53 »
Nie zwróciła uwagi na Vir
-Nawet 7 lat po jego śmierci zamierzasz trzymać się tej cholernej przysięgi.-spytała.
Zapisane
Wilk pierwsza osobowość
Siła
3 +2
Wytrzymałość:
5
Szybkość:
4 +2
Zręczność:
6
Inteligencja:
4
Siła Woli:
4
Wzrok:
1
Słuch:
7 +2
Węch:
1
Suma:
35 +6
Wilk druga osobowości
Siła
4,5 +2
Wytrzymałość:
8
Szybkość:
7 +2
Zręczność:
7
Inteligencja:
2
Siła Woli:
1
Wzrok:
0,5
Słuch:
3 +2
Węch:
2
Suma:
35+6
Mordren
Szpieg Plemienia Mroku
Nowy użytkownik
Wiadomości: 34
Reputacja +0/-0
Monety: 1
Odp: Równina
«
Odpowiedź #39 dnia:
Lipiec 22, 2014, 15:06:11 »
On również nie zwrócił uwagi na Vir, nie lubił się zadawać z plemieniem.
-Ona nie ma ograniczenia czasowego.- zmienił się w postać człowieka.
Zapisane
Vircassis
Obrońca Alf w Plemieniu Mroku
Aktywny użytkownik
Wiadomości: 484
Reputacja +1/-0
żeluś żelusiowy żelek żelowy
Monety: 700 >:D
Odp: Równina
«
Odpowiedź #40 dnia:
Lipiec 22, 2014, 15:08:32 »
- Proszę dalej.. Nie przeszkadzajcie sobie - zachichotał i zapalił papierosa. Przy okazji usiadł sobie na ziemi i przysłuchiwał się dalszej rozmowie.
Zapisane
HisVoice
Rzeczy przy sobie:
fajki xd
-
Obecnie jako:
Wilkeł :I
KP
Staty
Jako wilk:
*
Jako niedźwiedź:
*
Moc:
- Zadawanie bólu poprzez umysł.
- Władza nad czasem.
- Żywioł cienia.
Watriss
Włóczęgi
Zaawansowany użytkownik
Wiadomości: 1009
Reputacja +2/-15
Monety: *Ileś Łuski: 2 niebieskie
Odp: Równina
«
Odpowiedź #41 dnia:
Lipiec 22, 2014, 15:12:50 »
Przewróciła oczami, kiwnęła głową do Mordrena i poszła dalej. Zupełnie jakby nic się nie wydarzyła.
Zapisane
Wilk pierwsza osobowość
Siła
3 +2
Wytrzymałość:
5
Szybkość:
4 +2
Zręczność:
6
Inteligencja:
4
Siła Woli:
4
Wzrok:
1
Słuch:
7 +2
Węch:
1
Suma:
35 +6
Wilk druga osobowości
Siła
4,5 +2
Wytrzymałość:
8
Szybkość:
7 +2
Zręczność:
7
Inteligencja:
2
Siła Woli:
1
Wzrok:
0,5
Słuch:
3 +2
Węch:
2
Suma:
35+6
Mordren
Szpieg Plemienia Mroku
Nowy użytkownik
Wiadomości: 34
Reputacja +0/-0
Monety: 1
Odp: Równina
«
Odpowiedź #42 dnia:
Lipiec 22, 2014, 15:15:25 »
Doskonale wiedział co to oznacza, rozwiążemy to innym razem co?
-Czas zawracać -szepnął do siebie. Obrócił się i zaczął iść w przeciwnym kierunku.
Zapisane
Vircassis
Obrońca Alf w Plemieniu Mroku
Aktywny użytkownik
Wiadomości: 484
Reputacja +1/-0
żeluś żelusiowy żelek żelowy
Monety: 700 >:D
Odp: Równina
«
Odpowiedź #43 dnia:
Lipiec 22, 2014, 15:16:42 »
- Widać, że się w niej bujasz szczeniaku - zarechotał gdy koleś szedł w inną stronę. Vircassis wstał z ziemi i poszedł za Wat z chęcią podrażnienia jej.
Zapisane
HisVoice
Rzeczy przy sobie:
fajki xd
-
Obecnie jako:
Wilkeł :I
KP
Staty
Jako wilk:
*
Jako niedźwiedź:
*
Moc:
- Zadawanie bólu poprzez umysł.
- Władza nad czasem.
- Żywioł cienia.
Watriss
Włóczęgi
Zaawansowany użytkownik
Wiadomości: 1009
Reputacja +2/-15
Monety: *Ileś Łuski: 2 niebieskie
Odp: Równina
«
Odpowiedź #44 dnia:
Lipiec 22, 2014, 15:23:28 »
-Do zobaczeni.-powiedziałam widząc znikającego Mordreda. Spojrzała w niebo, o co w tym wszystkim chodzi.
Zapisane
Wilk pierwsza osobowość
Siła
3 +2
Wytrzymałość:
5
Szybkość:
4 +2
Zręczność:
6
Inteligencja:
4
Siła Woli:
4
Wzrok:
1
Słuch:
7 +2
Węch:
1
Suma:
35 +6
Wilk druga osobowości
Siła
4,5 +2
Wytrzymałość:
8
Szybkość:
7 +2
Zręczność:
7
Inteligencja:
2
Siła Woli:
1
Wzrok:
0,5
Słuch:
3 +2
Węch:
2
Suma:
35+6
Drukuj
Strony:
1
2
[
3
]
4
5
...
9
« poprzedni
następny »
Nedrith...
»
Dzikie Ziemie
»
Równina
»
Równina
Polityka cookies
Darmowe Fora
|
Darmowe Forum
bp-ppogang
facetzjajami
sojuszspeed
tarot
playyourstories