Autor Wątek: Regulamin walk  (Przeczytany 7370 razy)

Evora

  • Gość
Regulamin walk
« dnia: Lipiec 24, 2014, 07:50:49 »
Regulamin by Krucjusz i Emiliusz.

1. W jednym poście można wykonać tylko jeden ruch. Należy także dać drugiej osobie czas na reakcje, czyli nie możesz napisać " Skoczył, złapał za łapę i cośtam cośtam ".

2. Nie można pisać dwóch postów pod rząd.

3. Nie można pomagać sobie multikontami.

4. Pojedynek nie musi być 1 vs 1. Może być nawet 10 vs 1.

5. Zwracaj uwagę na otoczenie podczas walki, np. nie możesz rzucić w kogoś piaskiem jeśli nie ma go dookoła.

6. Zwracaj uwagę na statystyki.
a) Nie możesz zrzucić z siebie dwa razy silniejszej postaci.
b) Nie możesz walczyć długo nie męcząc się, jeśli masz małą wytrzymałość.
c) Jeżeli jesteś poważnie ranny to twoje statystyki bardzo spadają. Jeżeli np. ktoś skręcił ci łapę to nie możesz robić jakiś mega akrobacji.
d) Jeżeli przeciwnik ma większą od Ciebie wytrzymałość to nie zginie tak szybko w porównaniu z Tobą.
e) Zwracaj uwagę na szybkość przeciwnika. Im przeciwnik szybszy tym ciężej jest Ci zrobić unik.
f) Twoje uniki będą mniej sukcesywne, jeżeli masz niską zręczność. Bez niej nie możesz także daleko skakać.
g) Od inteligencji zależy szybkość reakcji oraz siła ataków magicznych.
h) Od siły woli zależy to, jak szybko jesteś w stanie zmieniać się z człowieka w wilka i na odwrót. Z niską siłą woli nie możesz również wykonywać wielu ataków magicznych bez odpoczynku. Jeżeli się za bardzo przeforsujesz, możesz stracić przytomność lub zasłabnąć.
i) Słaby wzrok, słuch i węch mogą czasami wpłynąć na twoją postać podczas walki. Np. jeżeli twoja postać ma słaby wzrok a walka odbywa się w nocy, może mieć problemy z zauważeniem przeciwnika, więc będzie musiała polegać na słuchu.

7. Warto by było, gdyby walka odbywała się pod okiem Admina lub Moderatora. Jeżeli nie chce ci się czekać to możesz walczyć, jednak jeżeli ktoś z walczących złamie regulamin a reszta nie zwróci na to uwagi, możliwe, że cały fragment fabuły trzeba będzie kasować.

8. Przegrywasz? Trudno, lepiej, żebyś się z tym pogodził, niż wymyślał jakieś nienaturalne sposoby na zwycięstwo. Nie zawsze ty musisz wygrać.

9. Zwracaj uwagę na charakter twojej postaci. Jeżeli ustaliłeś, że twoja postać jest zawsze łagodna i nieśmiała, to nie może nagle podczas walki zmienić się w jakiegoś dziwnego brutalnego psychopatę. No chyba, że tak zostało ustalone w karcie postaci.

10. Zabić drugą postać możesz tylko i wyłącznie jeśli jej właściciel się zgadza.

11. Walka kończy się w chwili, kiedy któryś z walczących się podda, straci przytomność lub umrze.


« Ostatnia zmiana: Październik 25, 2014, 16:24:36 wysłana przez Nemeir »

Watriss

  • Włóczęgi
  • Zaawansowany użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 1009
  • Reputacja +2/-15
    • Zobacz profil
  • Monety: *Ileś Łuski: 2 niebieskie
Odp: Regulamin walk
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 24, 2014, 15:42:36 »
Nie podoba mi się punk 6. I oco chodzi z gwiazdką?
Wilk pierwsza osobowość
Siła 3 +2
Wytrzymałość: 5
Szybkość: 4 +2
Zręczność: 6
Inteligencja: 4
Siła Woli: 4
Wzrok: 1
Słuch: 7 +2
Węch: 1
Suma: 35 +6
Wilk druga osobowości
Siła 4,5 +2
Wytrzymałość: 8
Szybkość: 7 +2
Zręczność: 7
Inteligencja: 2
Siła Woli: 1
Wzrok: 0,5
Słuch: 3 +2
Węch: 2
Suma: 35+6

Amber

  • Moderator Globalny
  • Aktywny użytkownik
  • ***************
  • Wiadomości: 427
  • Reputacja +2/-0
    • Zobacz profil
  • Monety: 595
Odp: Regulamin walk
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 24, 2014, 16:48:11 »
To nie jest koncert zyczen, ale jak chcesz to z przyjemnoscia moge zabic Twa postac. Gwiazdki. Masz  ad avatarem.
~~~


Jako wilk~

Klik


~~~

Jako grizzly~

Klik


~~~

Wilk  

Siła 15 + 2 [kły rysia]
Wytrzymałość: 17
Szybkość: 6
Zręczność: 9
Inteligencja: 12 + 2 [mózg sroki]
Siła Woli: 6
Wzrok: 6
Słuch: 7
Węch: 6
Suma: 85 + 4

~~~

Ludź.

Siła 6 + 2 [kły rysia]
Wytrzymałość: 7
Szybkość: 6
Zręczność: 8
Inteligencja: 6 + 2 [mózg sroki]
Siła Woli: 6
Wzrok: 6
Słuch: 6
Węch: 6
Suma: 55 + 4


~~~

Misiek

Siła 20 + 2 [kły rysia]
Wytrzymałość: 16
Szybkość: 9
Zręczność: 6
Inteligencja: 13 + 2 [mózg sroki]
Siła Woli: 10
Wzrok: 6
Słuch: 6
Węch: 6
Suma: 90 + 4.


~~~

Moce

1. Żywioł cienia.
2. Żywioł ziemi.
3. Niewidzialność.
4. Władza nad czasem.
5. Zadawanie bólu i paraliżowanie poprzez umysł (na czas 4 postów)

~~~


Towarzysz:

Gatunek - smoczeł.
Imię - Lilly
Płeć - samica
Wygląd - Klik

Watriss

  • Włóczęgi
  • Zaawansowany użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 1009
  • Reputacja +2/-15
    • Zobacz profil
  • Monety: *Ileś Łuski: 2 niebieskie
Odp: Regulamin walk
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 24, 2014, 16:50:15 »
Myślałam żeby zabić Mordreda a teraz nie mogę... Choć gdyby głębiej pomyśleć to jesteśmy teraz niemal nieśmiertelni
Wilk pierwsza osobowość
Siła 3 +2
Wytrzymałość: 5
Szybkość: 4 +2
Zręczność: 6
Inteligencja: 4
Siła Woli: 4
Wzrok: 1
Słuch: 7 +2
Węch: 1
Suma: 35 +6
Wilk druga osobowości
Siła 4,5 +2
Wytrzymałość: 8
Szybkość: 7 +2
Zręczność: 7
Inteligencja: 2
Siła Woli: 1
Wzrok: 0,5
Słuch: 3 +2
Węch: 2
Suma: 35+6

Amber

  • Moderator Globalny
  • Aktywny użytkownik
  • ***************
  • Wiadomości: 427
  • Reputacja +2/-0
    • Zobacz profil
  • Monety: 595
Odp: Regulamin walk
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 24, 2014, 16:52:09 »
Predzej on zabilby Ciebie, ale to szczegol.
~~~


Jako wilk~

Klik


~~~

Jako grizzly~

Klik


~~~

Wilk  

Siła 15 + 2 [kły rysia]
Wytrzymałość: 17
Szybkość: 6
Zręczność: 9
Inteligencja: 12 + 2 [mózg sroki]
Siła Woli: 6
Wzrok: 6
Słuch: 7
Węch: 6
Suma: 85 + 4

~~~

Ludź.

Siła 6 + 2 [kły rysia]
Wytrzymałość: 7
Szybkość: 6
Zręczność: 8
Inteligencja: 6 + 2 [mózg sroki]
Siła Woli: 6
Wzrok: 6
Słuch: 6
Węch: 6
Suma: 55 + 4


~~~

Misiek

Siła 20 + 2 [kły rysia]
Wytrzymałość: 16
Szybkość: 9
Zręczność: 6
Inteligencja: 13 + 2 [mózg sroki]
Siła Woli: 10
Wzrok: 6
Słuch: 6
Węch: 6
Suma: 90 + 4.


~~~

Moce

1. Żywioł cienia.
2. Żywioł ziemi.
3. Niewidzialność.
4. Władza nad czasem.
5. Zadawanie bólu i paraliżowanie poprzez umysł (na czas 4 postów)

~~~


Towarzysz:

Gatunek - smoczeł.
Imię - Lilly
Płeć - samica
Wygląd - Klik

Watriss

  • Włóczęgi
  • Zaawansowany użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 1009
  • Reputacja +2/-15
    • Zobacz profil
  • Monety: *Ileś Łuski: 2 niebieskie
Odp: Regulamin walk
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 24, 2014, 16:53:50 »
Cicho użyje magiczne łopaty (grabi) których nie mam
Wilk pierwsza osobowość
Siła 3 +2
Wytrzymałość: 5
Szybkość: 4 +2
Zręczność: 6
Inteligencja: 4
Siła Woli: 4
Wzrok: 1
Słuch: 7 +2
Węch: 1
Suma: 35 +6
Wilk druga osobowości
Siła 4,5 +2
Wytrzymałość: 8
Szybkość: 7 +2
Zręczność: 7
Inteligencja: 2
Siła Woli: 1
Wzrok: 0,5
Słuch: 3 +2
Węch: 2
Suma: 35+6

Amber

  • Moderator Globalny
  • Aktywny użytkownik
  • ***************
  • Wiadomości: 427
  • Reputacja +2/-0
    • Zobacz profil
  • Monety: 595
Odp: Regulamin walk
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 24, 2014, 17:57:03 »
Chociaz te gwiazdki to faktycznie nieco dupa. Winny one zalezec od pozycji w danym plemieniu, a nie ilosci napisanych wiadomosci. Ktos moze spamowac pierdolami i miec setke gwiazdek, a ktos pisac pojedyncze, rozbudowane posty w fabule, i miec ich malo.
~~~


Jako wilk~

Klik


~~~

Jako grizzly~

Klik


~~~

Wilk  

Siła 15 + 2 [kły rysia]
Wytrzymałość: 17
Szybkość: 6
Zręczność: 9
Inteligencja: 12 + 2 [mózg sroki]
Siła Woli: 6
Wzrok: 6
Słuch: 7
Węch: 6
Suma: 85 + 4

~~~

Ludź.

Siła 6 + 2 [kły rysia]
Wytrzymałość: 7
Szybkość: 6
Zręczność: 8
Inteligencja: 6 + 2 [mózg sroki]
Siła Woli: 6
Wzrok: 6
Słuch: 6
Węch: 6
Suma: 55 + 4


~~~

Misiek

Siła 20 + 2 [kły rysia]
Wytrzymałość: 16
Szybkość: 9
Zręczność: 6
Inteligencja: 13 + 2 [mózg sroki]
Siła Woli: 10
Wzrok: 6
Słuch: 6
Węch: 6
Suma: 90 + 4.


~~~

Moce

1. Żywioł cienia.
2. Żywioł ziemi.
3. Niewidzialność.
4. Władza nad czasem.
5. Zadawanie bólu i paraliżowanie poprzez umysł (na czas 4 postów)

~~~


Towarzysz:

Gatunek - smoczeł.
Imię - Lilly
Płeć - samica
Wygląd - Klik

Watriss

  • Włóczęgi
  • Zaawansowany użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 1009
  • Reputacja +2/-15
    • Zobacz profil
  • Monety: *Ileś Łuski: 2 niebieskie
Odp: Regulamin walk
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 24, 2014, 17:59:40 »
Ja nawet nie wiem które to  :'(
Wilk pierwsza osobowość
Siła 3 +2
Wytrzymałość: 5
Szybkość: 4 +2
Zręczność: 6
Inteligencja: 4
Siła Woli: 4
Wzrok: 1
Słuch: 7 +2
Węch: 1
Suma: 35 +6
Wilk druga osobowości
Siła 4,5 +2
Wytrzymałość: 8
Szybkość: 7 +2
Zręczność: 7
Inteligencja: 2
Siła Woli: 1
Wzrok: 0,5
Słuch: 3 +2
Węch: 2
Suma: 35+6

Lilith

  • Włóczęgi
  • Mało aktywny użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 144
  • Reputacja +1/-0
  • Kisiel?2
    • Zobacz profil
  • Monety: 200
Odp: Regulamin walk
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 24, 2014, 18:01:02 »
Zgadzam się z Amber. Z gwiazdkami mi też nie pasuje.
Bla bla bla..

Watriss

  • Włóczęgi
  • Zaawansowany użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 1009
  • Reputacja +2/-15
    • Zobacz profil
  • Monety: *Ileś Łuski: 2 niebieskie
Odp: Regulamin walk
« Odpowiedź #9 dnia: Lipiec 24, 2014, 18:03:09 »
Czyli że ja mam pięć kisieli bo mam pięć gwiazdek?
Wilk pierwsza osobowość
Siła 3 +2
Wytrzymałość: 5
Szybkość: 4 +2
Zręczność: 6
Inteligencja: 4
Siła Woli: 4
Wzrok: 1
Słuch: 7 +2
Węch: 1
Suma: 35 +6
Wilk druga osobowości
Siła 4,5 +2
Wytrzymałość: 8
Szybkość: 7 +2
Zręczność: 7
Inteligencja: 2
Siła Woli: 1
Wzrok: 0,5
Słuch: 3 +2
Węch: 2
Suma: 35+6

Lilith

  • Włóczęgi
  • Mało aktywny użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 144
  • Reputacja +1/-0
  • Kisiel?2
    • Zobacz profil
  • Monety: 200
Odp: Regulamin walk
« Odpowiedź #10 dnia: Lipiec 24, 2014, 18:03:46 »
Chyba coś w tym stylu :I
Bla bla bla..

Evora

  • Gość
Odp: Regulamin walk
« Odpowiedź #11 dnia: Lipiec 24, 2014, 19:00:54 »
Chociaz te gwiazdki to faktycznie nieco dupa. Winny one zalezec od pozycji w danym plemieniu, a nie ilosci napisanych wiadomosci. Ktos moze spamowac pierdolami i miec setke gwiazdek, a ktos pisac pojedyncze, rozbudowane posty w fabule, i miec ich malo.
Przemyśle to.

Chairo

  • Alfa Plemienia Ognia
  • Aktywny użytkownik
  • ******************
  • Wiadomości: 279
  • Reputacja +0/-0
    • Zobacz profil
  • Monety: 410
Odp: Regulamin walk
« Odpowiedź #12 dnia: Wrzesień 03, 2014, 21:00:39 »
Mam pomysł!
Jako że mamy w statystykach wytrzymałość, zależnie od tego można będzie pisać posty. Nieważne, czy obronne czy atakujące. Każdy post "zabiera" jeden punkt wytrzymałości, za to żeby odzyskać jeden, trzeba odpocząć przez jeden post. Czyli 1:1. Oczywiście, w czasie walki trzeba brać pod uwagę resztę umiejętności. Na przykład, wilk o sile równej 4 nie może zbyt łatwo zrzucić z siebie wilka o sile 10.
Wyszło zagmatwane, ale może da się zrozumieć xD
Wygląd:
Człowiek: http://static.diary.ru/userdir/1/9/3/8/1938034/70812185.jpg

Wilk: http://fc02.deviantart.net/fs70/i/2013/307/e/6/shadow_of_the_forest_by_innali-d6sxlxy.png
Tutaj futro tak naprawdę jest ciemnobrązowe, a oczy pomarańczowe (światło je tak oświetla, że nie widać)

Lis: http://iv.pl/images/85010458804598845963.png

Statystyki:
Ludzka:
Wilcza:
Lisia:
Siła: 9
Siła: 16
Siła: 12
Wytrzymałość: 6 +5
Wytrzymałość: 10 +5
Wytrzymałość: 8
Szybkość: 8
Szybkość: 12
Szybkość: 10 +5
Zręczność: 7
Zręczność: 10
Zręczność: 10 +10
Inteligencja: 2
Inteligencja: 6
Inteligencja: 6
Siła Woli: 4 +2
Siła Woli: 6 +2
Siła Woli: 5 +2
Wzrok: 4
Wzrok: 6
Wzrok: 8
Słuch: 6
Słuch: 7
Słuch: 8
Węch: 4
Węch: 7
Węch: 8
Suma: 50 +7
Suma: 80 +7
Suma: 75 +17


Moce:
1. Żywioł ognia
2. Zdolność samozapłonu (działa na 5 postów)
3. Telepatia (dowolna rozmowa z inną osoba poprzez myśli)
4. Tarcza ochronna (pojawia się na 6 postów i odbija ataki magiczne)
5. Panowanie nad elektrycznością.

Evora

  • Gość
Odp: Regulamin walk
« Odpowiedź #13 dnia: Wrzesień 03, 2014, 21:07:53 »
 Pomysł 1 jest dobry. Pomyślę nad tym. Z tym drugim, to właśnie po to są statystyki. Mało osób bierze to pod uwagę, bądź o tym zapomina(na przykład ja), więc pasowałoby zrobić jakąś zasadę tyczącą się tego. Pomyślę.

Amber

  • Moderator Globalny
  • Aktywny użytkownik
  • ***************
  • Wiadomości: 427
  • Reputacja +2/-0
    • Zobacz profil
  • Monety: 595
Odp: Regulamin walk
« Odpowiedź #14 dnia: Październik 12, 2014, 14:17:07 »
Regulamin by Krucjusz i Emiliusz.

1. W jednym poście można wykonać tylko jeden ruch. Należy także dać drugiej osobie czas na reakcje, czyli nie możesz napisać " Skoczył, złapał za łapę i cośtam cośtam ".

2. Nie można pisać dwóch postów pod rząd.

3. Nie można pomagać sobie multikontami.

4. Pojedynek nie musi być 1 vs 1. Może być nawet 10 vs 1.

5. Przy walkach grupowych można wykonać dwa ataki z jednej strony, po czym czekamy na reakcje przeciwników.

6. Zwracaj uwagę na otoczenie podczas walki, np. nie możesz rzucić w kogoś piaskiem jeśli nie ma go dookoła.

7. Zwracaj uwagę na statystyki.
a) Nie możesz zrzucić z siebie dwa razy silniejszej postaci.
b) Nie możesz walczyć długo nie męcząc się, jeśli masz małą wytrzymałość.
c) Jeżeli jesteś poważnie ranny to twoje statystyki bardzo spadają. Jeżeli np. ktoś skręcił ci łapę to nie możesz robić jakiś mega akrobacji.
d) Jeżeli przeciwnik ma większą od Ciebie wytrzymałość to nie zginie tak szybko w porównaniu z Tobą.
e) Zwracaj uwagę na szybkość przeciwnika. Im przeciwnik szybszy tym ciężej jest Ci zrobić unik.
f) Od szybkości zależy również, szybkość zadawania ataków magicznych.
g) Od zręczności nie zleży możliwa ilość wykonywanych przez ciebie uników. Liczba uników zelży od posiadanych przez Ciebie gwiazdek(kwadraty na d avatarem).
h) Od zręczności zależy szybkość z jaką się przemieszczamy, jaką mamy zwrotność oraz dzięki zręczności możemy wykonywać jakieś akrobacje.
i) Przy wykonywaniu akrobacji proszę zwracać uwagę na prawa fizyki.
j) Inteligencja ma wpływ na siłę oraz zasięg ataków magicznych.
k) Podczas walki nie można ciągle używać ataków magicznych, gdyż wtedy robi się to nudne.
l) Od siły woli zależy z jaką szybkością zmieniamy postać. Im jej mniej to nie możemy się przemienić tak "hej-siup".
m) Jeżeli cudza postać ma niskie statystyki we wzroku, słuchu i węchu, to możemy przeprowadzić skuteczny atak z zaskoczenia, w takim momencie nie możemy zrobić uniku.
n) Jeżeli mamy słaby wzrok i stoimy daleko od przeciwnika, a ten wykona jakiś atak obszarowy, to nie możemy zrobić uniku.

8. Jeżeli przeciwnikowi skończą się uniki, możemy z nim dalej walczyć albo go oszołomić.

9. Przed zakończeniem walki oszołomionego przeciwnika możemy związać i uprowadzić.

10. Walka kończy się dopiero, gdy jeden z przeciwników opuści teren, na którym odbywała się walka.


"Przy walkach grupowych można wykonać dwa ataki z jednej strony," Z jednej strony?
*Pluje* Co, przepraszam?  "Inteligencja ma wpływ na siłę oraz zasięg ataków magicznych." Aha? Ciekawe od kiedy inteligencja ma coś wspólnego z SIŁĄ, która jest odrębną statystyką i zasięgiem ataków magicznych. Czyli jak mam małą inteligencję i rzuca kamieniem to on przeleci 2 metry i spadnie na ziemię?
*Charka*  "Od zręczności nie zleży możliwa ilość wykonywanych przez ciebie uników. Liczba uników zelży od posiadanych przez Ciebie gwiazdek(kwadraty na d avatarem)". Good idea! Good! Czyli admini/modzi mogą tworzyć od cholery uników, a inni nie. Tak jakby już nie byli alfami. Nie, dajmy im jeszcze w pakiecie miliard uników.
*Krztusi się śmiechem* "Od zręczności zależy szybkość". Ciekawe od kiedy, zwłaszcza, że to dwie różne statystyki.
"Jeżeli przeciwnik ma większą od Ciebie wytrzymałość to nie zginie tak szybko w porównaniu z Tobą." Czy nie lepiej byłoby napisać "Jeżeli przeciwnik jest od Ciebie bardziej wytrzymalszy to nie opadnie z sił tak szybko jak Ty". Bo czemu zaraz miałby ginąć?
" Walka kończy się dopiero, gdy jeden z przeciwników opuści teren, na którym odbywała się walka."  A ja zaprzestaną walki, ale będą na tym samym terenie, to wdł. tego punktu wilki nadal będą ze sobą walczyć?

Boże, ja rozumiem, tworzenie czegoś takiego to nie jest 5 minut, ale niektóre punkty są tak nielogiczne, żeby nie powiedzieć dziwne, iż na to się nie da patrzeć.
« Ostatnia zmiana: Październik 12, 2014, 17:00:45 wysłana przez Amber »
~~~


Jako wilk~

Klik


~~~

Jako grizzly~

Klik


~~~

Wilk  

Siła 15 + 2 [kły rysia]
Wytrzymałość: 17
Szybkość: 6
Zręczność: 9
Inteligencja: 12 + 2 [mózg sroki]
Siła Woli: 6
Wzrok: 6
Słuch: 7
Węch: 6
Suma: 85 + 4

~~~

Ludź.

Siła 6 + 2 [kły rysia]
Wytrzymałość: 7
Szybkość: 6
Zręczność: 8
Inteligencja: 6 + 2 [mózg sroki]
Siła Woli: 6
Wzrok: 6
Słuch: 6
Węch: 6
Suma: 55 + 4


~~~

Misiek

Siła 20 + 2 [kły rysia]
Wytrzymałość: 16
Szybkość: 9
Zręczność: 6
Inteligencja: 13 + 2 [mózg sroki]
Siła Woli: 10
Wzrok: 6
Słuch: 6
Węch: 6
Suma: 90 + 4.


~~~

Moce

1. Żywioł cienia.
2. Żywioł ziemi.
3. Niewidzialność.
4. Władza nad czasem.
5. Zadawanie bólu i paraliżowanie poprzez umysł (na czas 4 postów)

~~~


Towarzysz:

Gatunek - smoczeł.
Imię - Lilly
Płeć - samica
Wygląd - Klik

 

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
playyourstories kalinowatyper facetzjajami fastkillers pomorska